KRYDSTOGT FRA NEW YORK TIL BL.A. CANADA

Sidste chance!

Oplev Canada og New Englands farvestrålende natur og fascinerende historie samt det pulserende storbyliv i New York på denne spændende rejse. I flyver til New York, hvor I har to overnatninger på hotel, inden I tager på det spændende 12 dages krydstogt.

  • Det får du
  • Sådan køber du
  • Vilkår
  • Aftalepartner

Det flotte krydstogtskib MSC Meraviglia tager jer med på en smuk og medrivende rejse langs den amerikanske nordøstkyst til de yderste provinser af Canada. Lad jer betage af de fantastiske efterårsfarver i New England, hvor USA's historie begyndte. Beundr de barske kyster, når bølgerne slår ind over de rå klipper. Spejd efter majestætiske hvaler på det åbne hav. Bliv fortryllet af en fængende musical på Broadway og shop løs på 5th Avenue. Alt sammen på én og samme rejse!

 

Særligt for dette krydstogt:

 

  • Spændende krydstogt med anløb i både USA og Canada samt 2 overnatninger i New York-bydelen Manhattan
  • Undervejs kan I opleve bjergtagende natur, spændende historie, pulserende storbyliv og meget mere
  • Bo på et fantastisk krydstogtskib med et væld af faciliteter og helpension ombord

Rejsen inkluderer:

 

  • Fly fra Aalborg eller København til New York t/r
  • 23 kg bagage og 8 kg håndbagage
  • 2 overnatninger på hotel på Manhattan
  • 11 overnatninger ombord på MSC Meraviglia i den valgte kahytskategori
  • Helpension ombord med menuvalg morgen, middag og aften
  • Fri adgang til skibets buffetrestaurant fra tidlig morgen til sen aften
  • Kaffe, te, juice og vand til morgenmaden
  • Underholdning på skibet, shows og dagligt aktivitetsprogram
  • Kahytsservice og daglig rengøring 
  • Fri adgang til inden- og udendørs pool, jacuzzi og fitnesscenter

 

Afrejse den 2. oktober 2023:

Indvendig kahyt Fantastica, IR1, dæk 5-10: SPOTpris 13.990 kr.
Indvendig kahyt Fantastica, IR2, dæk 11-14: SPOTpris 14.490 kr.
Balkonkahyt Fantastica, BR1, dæk 8-10: SPOTpris 17.990 kr.
Balkonkahyt Aurea, BA, dæk 10-13: SPOTpris 19.990 kr.

 

Prisen er pr. person ved 2 personer pr. kahyt og værelse.

 

OBS: I vælger først afrejselufthavn, når I booker rejsen hos Øster Lindet.

 

Bestilling og betaling

Ved bestilling hos SPOTdeal betales kun et depositum på 8.000 kr. pr. person. Restbeløbet afregnes direkte til Øster Lindet 90 dage før afrejse. Depositum er ikke refunderbart og samme gælder restbeløbet fra 90 dage før afrejse. Det anbefales, at der tegnes en afbestillingsforsikring v. sygdom.

 

Ikke inkluderet i prisen

Hvad ikke er nævnt direkte under inklusiv, herunder:

 

  • Obligatorisk servicegebyr på ca. 108 kr. pr. person pr. dag. Afregnes hjemmefra eller på skibet
  • Indrejsetilladelse (ESTA) til USA. Søges online og koster ca. 20 USD pr. person
  • Transfers i New York
  • Forplejning og evt. resort fee på hotellet
  • Drikkevarer udover de nævnte
  • Udflugter
  • Forsikringer

 

Kahytstyper Fantastica og Aurea

I begge kategorier er service og mad inkluderet som beskrevet. I både Fantastica- og Aurea-kahytterne indgår visse fordele, som er:

 

  • Fri servering af morgenmad i kahytten
  • Ønske om tidlig eller sen spisetid kan fremsættes ved bestilling 

 

Ved tilkøb af Aurea får I samme ydelser som i Fantastica samt:

  • ”My Choice Dining” med fleksible spisetider
  • Fri adgang til Aurea Spa og eksklusivt soldæk
  • Gratis udbringning af roomservice
  • Priority boarding
  • Badekåbe og tøfler i kahytten
  • Velkomstpakke med prosecco og chokolade

Rejserute

 

Untitled-1.jpg

 

2. oktober: Fly til New York. Check in på hotel på Manhattan
3. oktober: New York
4. oktober: Check in på skibet. 19:00 afgang New York*
5. oktober: 07:00 – 16:00 Newport, USA
6. oktober: 08:00 – 15:00 Boston, USA
7. oktober: 09:30 – 17:00 Saint John, Canada
8. oktober: 11:00 – 21:00 Halifax, Canada
9. oktober: På havet
10. oktober: 07:00 – 18:00 Charlottetown, Canada
11. oktober: 08:00 – 19:00 Sydney, Canada
12. oktober: På havet
13. oktober: 07:00 – 19:00 Portland, USA
14. oktober: På havet
15. oktober: 07:00 ankomst New York.
Hjemrejse
16. oktober: Hjemkomst.

 

Der tages forbehold for ændringer i anløb og tider frem mod afrejse. Ved fremsendelse af krydstogtsbilletten vil eventuelle ændringer fremgå.

 

*New York har tre krydstogtsterminaler. MSC Meraviglia er sat til at sejle fra Manhattan, men der tages forbehold for, at dette af rederiet kan blive ændret til Brooklyn.

 

Flytransport

Rejsen inkluderer fly fra Aalborg eller København til New York t/r. 

 

Flytider København:

  • Afgang København kl. 19.20
    Ankomst New York kl. 22.00
  • Afgang New York kl. 23.55
    Ankomst København kl. 13.45+1

 

Flytider Aalborg:

  • Afgang Aalborg kl. 18.35
    Ankomst New York kl. 21.05
  • Afgang New York kl. 23.30
    Ankomst Aalborg kl. 13.05+1

 

Ombord på flyet er mad inkluderet.

 

Der tages forbehold for ændringer i flytiderne frem mod afrejse.

 

Transfers i New York City er ikke inkluderet. 

 

Flyver I fra København, lander I i JFK Lufthavn. Herfra kan I tage en taxi til Manhattan for ca. 70 USD. Alternativt kan I benytte AirTrain til Jamaica Station, hvorfra I fortsætter med Subway ind til Manhattan. Prisen for dette er ca. 15 USD pr. person.

 

Flyver I fra Aalborg, lander I i Newark Lufthavn. Herfra kan I tage en taxi til Manhattan for ca. 70 USD. Alternativt kan I benytte AirTrain til Newark Liberty Station, hvorfra I fortsætter først med NJ Transit/Amtrak til NY Penn Station og derefter med Subway ind til Manhattan. Prisen for dette er ca. 20 USD pr. person. 


Rejsebeskrivelse

I flyver fra enten København eller Aalborg til New York - byen, der aldrig sover. Her har I to overnatninger centralt på Manhattan, så I får mulighed for at opleve nogle af de mange seværdigheder såsom Frihedsgudinden og Elis Island, Times Square og Central Park. Der er tid til både sightseeing, shopping og en teaterforestilling – I bestemmer helt selv.

 

På rejsens tredjedag går I ombord på det fantastiske krydstogtskib, MSC Meraviglia. Hun forlader New York kl. 19 den 4. oktober og tager jer med på en rundrejse i New England og Canada.

 

New England er fællesbetegnelsen for de seks amerikanske stater Connecticut, Maine, Massachusetts, New Hampshire, Rhode Island og Vermont. Navnet skyldes, at det var her den engelske opdagelsesrejsende, John Smith, gik i land og påbegyndte koloniseringen. Området er derfor gennemsyret af en fascinerende historie og krydrer dette med smuk natur med træer, hvis blade i oktober skifter farve, så skovene fremstår som en regnbue i grønne, gule, orange og røde nuancer.

 

I har i alt tre anløb i New England – ét i hver af staterne Rhode Island, Massachusetts og Maine i det nordøstlige hjørne af USA.

 

Allerede tidligt morgenen efter afgang fra New York ankommer skibet til Newport, Rhode Island. Byen blev grundlagt i 1639 af en religiøs gruppe, som forlod sekulære Boston for at kunne praktisere deres tro. Takket være tilgangen til havet tjente de gode penge på handel med bl.a. stearinlys, fisk, rom og sølv, men byen gik glip af den industrielle revolution, der fulgt efter uafhængighedskrigen, og derfor faldt interessen for byen. I slutningen af 1800-tallet blev Newport på grund af sin nu afslappede atmosfære en populær sommerferiedestination for velhavende forretningsmænd, som byggede storslåede sommerresidenser til familien. Flere af disse var i Vanderbilt-familiens eje og kan i dag besøges. Det gælder f.eks. den herskabelige Renæssance-villa The Breakers og det overdådige Marble House, hvis ydre er beklædt med marmor. Blandt andre seværdigheder i og omkring Newport kan nævnes Redwood Library, der er USA’s ældste offentlige biblioteksbygning, og som rummer over 160.000 bøger, samt Norman Fuglereservat, hvor fugleinteresserede flokkes for at se spætter, hejrer, høge og svaner.

 

Krydstogtet fortsætter til byen, der populært kaldes USA’s kulturelle og videnskabelige hovedstad: Boston i Massachusetts. Byen er hjem for to af verdens mest betydningsfulde universiteter, MIT og Harvard, hvor mange prominente navne inklusive flere amerikanske præsidenter har studeret. Boston er ganske unik efter amerikanske standarder, idet den har en fascinerende blanding af flotte, historiske huse tilbage fra Den Amerikanske Revolution og futuristiske skyskrabere beliggende side om side. En vandretur ad den berømte Freedom Trail er en af de bedste måder at få det hele med i Boston. Langs denne 4 km lange rute gennem downtown Boston ligger 16 lokaliteter, der alle er væsentlige for USA's historie. Besøg også nærliggende Salem, der er berømt for sine hekseprocesser fra slutningen af 1600-tallet, hvor adskillige familier samledes for at jage, fange og henrette personer, der var anklagede og mistænkte for at udøve trolddom og sort magi.

 

Herfra fortsættes til Canada, hvor der først lægges til i landets ældste bosættelse, Saint John i provinsen New Brunswick. Denne hyggelige og charmerende by byder bl.a. på et stort marked og Fort Howe, der er et gammelt engelsk fort bygget under den amerikanske revolution. Den helt store attraktion her er dog Fundybugten, som byen ligger i. Intet andet sted på jorden er forskellen mellem ebbe og flod større. To gange dagligt strømmer 100 mia. tons vand ind og ud af bugten – det svarer til alt det vand, der flyder gennem Jordens floder på et døgn! Bugten har sit helt eget økosystem og er hjem for 8 hvalarter og utallige delfiner, fisk, sæler og havfugle. I kan se det hele fra oven, hvis I tør begive jer ud på byens Skywalk, hvor I går på en glasbro 35 m over vandet.

 

Efter dette fascinerende naturfænomen sejler MSC Meraviglia videre til Halifax i den canadiske provins Nova Scotia. Byen var tidligere en af de største engelske militære bastioner i Nordamerika, og den har en lang maritim historie. Bygningerne langs havet er smukt restaurerede og indbyder til en gåtur langs kysten. I kan også tage til den lille charmerende landsby Peggy’s Cove eller besøge Halifax maritime museum, der huser verdens største samling af Titanic-genstande.

 

”Land af smaragder, rubiner og safirer”. Således beskriver forfatteren af ”Anne fra Grønnebakken” krydstogtets næste stop, Prince Edward Island. Denne smukke ø byder på arkitektur fra kolonitiden, elegante bygninger i victoriansk stil, alléer med flotte træer og velplejede parker. Øen er endvidere kendt som ”Canadas fødested”, idet det var her i Charlottetown, at forhandlingerne, der førte til dannelsen af et selvstændigt Canada, fandt sted.  

 

Det sidste anløb i Canada er på øen Cape Breton, hvor der lægges til i Sydney. Her finder I verdens største violin, der tårner sig op over de omkringliggende bygninger – en kuriositet, som tiltrækker masser af turister. Cape Breton byder også på flere historiske ”juveler” og en betagende natur, hvor bjergene møder havet. Ved den smukke sø Bras d’Or ligger den hyggelige by Baddeck, der bl.a. huser Alexander Graham Bell Museet. Han er nok mest kendt som opfinderen af telefonen, om end denne kreditering blev ham frataget for år tilbage. Men Bell har opfundet mange andre ting fra metaldetektorer til vandfly, og iført hvide handsker kan I faktisk få nogle af hans personlige ejendele i hånden. 

 

Herefter vender I tilbage til USA, hvor I besøger Maines hovedstad, Portland, hvis kendetegn er det ikoniske, hvide fyrtårn – det mest fotograferede af sin slags i hele USA. Victoria Mansion, der ligger i byens centrum, beundres for sin arkitektur og sit originale interiør, der giver et ekstraordinært indblik i et amerikansk 1800-tals hjem. Når I er på disse kanter, bør I også nyde et måltid med lækre lokalt fangede hummere.

 

Snyd heller ikke jer selv for den fantastiske indsejling til vel nok den mest berømte skyline i verden, når skibet vender tilbage til New York om morgenen den 15. oktober. Senere samme dag sætter I jer til rette i flyet for at vende hjem efter næsten to uger med meget afvekslende oplevelser lige fra New Yorks pulserende byliv og menneskemylder til roen i den smukke natur langs Nordamerikas kyst. En rejse, der har budt på både kultur, natur og spændende historie – noget udover det sædvanlige.


Hotel i New York

I bliver indkvarteret 2 nætter før krydstogtet på et godt hotel (min. 3*) i Manhattan Midtown få kilometer fra krydstogtsterminalen. I får gode værelser med eget badeværelse. Opholdet er uden forplejning.

 

Resort fee, som betales direkte til hotellet, kan forekomme.


Skibet

MSC Meraviglia er et af rederiets nyere skibe og blev søsat i juni 2017. Hun kan medtage ca. 5.700 passagerer og byder på nytænkning på mange områder. Når I kommer ombord, vil I opleve et spændende skib med unik indretning, sofistikeret design og meget avanceret teknologi.

 

I møder store åbne arealer både udendørs og indendørs. Taget på promenadedækket bliver dækket af en kæmpe 480 m2 stor LED-skærm - en digital himmel - som viser smukke udsigter, forskellige events, solopgange, solnedgange eller den stjerneklare nattehimmel – det er virkelig et skib, der skal opleves.

 

De udendørs arealer kan næsten tage pusten fra enhver med 2 store poolområder med bekvemme solstole og et flot vandland. I har også adgang til udendørs barer, og på skibets agterdæk findes en Horizon pool, hvor I har en fantastisk udsigt. Hver aften (hvis vejret tillader) omdannes dækket til flot dansegulv og scene til underholdning.

 

Indendørs åbenbares den ene flotte lounge efter den anden, og der er mange forskellige restauranter, hvor I mod et tillæg kan få anderledes madoplevelser. Her er alt fra kaffebarer og vinbarer til danselounge: Udvalget er fantastisk. I finder 12 forskellige restauranter og 20 lounger og barer ombord.

 

MSC Meraviglia byder desuden på et kæmpe spa- og wellnessområde, I har fri adgang til fitness og udendørs jacuzzis, og mod betaling kan I tilkøbe ophold og behandlinger i Aurea Spa-afdelingen.

 

Der er selvfølgelig også teater med daglige forestillinger, ligesom kasinoet har åben ud på de små timer.

 

Helpension

Opholdet ombord på MSC Meraviglia er med helpension. Der er fri adgang til skibets buffet fra tidlig morgen til sen aften, og i forbindelse med hovedmåltider er der her et kæmpe udvalg. I har også adgang til skibets restaurant, hvor I kan få 3-5-retters menu - valgt ud fra et varieret menukort - serveret til hovedmåltiderne. Til aftensmaden har I fast spisetidspunkt og bord.

 

Drikkepakker

Kaffe, te, juice og vand til morgenmaden er inkluderet i rejsens pris.

 

Yderligere drikkevarer kan købes efter forbrug, eller I kan vælge en af de fordelagtige drikkepakker. Alle voksne, som rejser sammen, skal have samme drikkepakke. Pakkerne bestilles hos Øster Lindet ved indløsning af jeres værdibevis. 

 

Alle pakkerne kan benyttes i alle barer ombord, hovedrestauranterne og buffeten. De gælder ikke i brandede caféer, minibaren eller roomservice.

 

EASY PAKKEN dækker et ubegrænset antal af følgende drikkevarer: Et udvalg af husets vin pr. glas, fadøl (mærket kan variere fra skib til skib), et udvalg af spiritus og cocktails, alkoholfrie drikke, sodavand, juice pr. glas, mineralvand på flaske og varme drikke. 

Pris: 3.190 kr. pr. person

 

EASY PLUS PAKKEN dækker et ubegrænset antal drikkevarer pr. glas op til 8 EUR eller 9 USD. Pakken inkluderer dine favoritcocktails frosne og klassiske, forskellige spiritusmærker, aperitifs og likører. Et stort udvalg af vine indgår pr. glas samt 10% rabat på vinflasker købt ombord. Stort udvalg af fad- og flaskeøl, alkoholfrie cocktails, sodavand, mineralvand og varme drikke. Pakken kan også benyttes i specialrestauranter. 

Pris: 4.400 kr. pr. person

 

PREMIUM EXTRA PAKKEN dækker et ubegrænset antal drikkevarer pr. glas op til 13 EUR eller 15 USD. Pakken inkluderer en omfattende mængde af frosne og klassiske cocktails, spiritus af premium brands, aperitifs og likører. Derudover findes et varieret udvalg af vin og champagne pr. glas, 25% rabat på vin- og champagneflasker som købes ombord, og hele udvalget af øl, sodavand, frugtjuices, mineralvand, energidrikke og varme drikke. Pakken kan også benyttes i specialrestauranter. 

Pris: 6.050 kr. pr. person

 

MINORS PAKKEN er til mindreårige (3-20 år) og gælder til et ubegrænset antal af følgende drikkevarer: Et bredt udvalg af alkoholfrie cocktails, sodavand, energidrikke, mineralvand, smagsnuanceret vand, frugtjuices, varme drikke og softice. 

Pris: 1.430 kr. pr. person

 

Børn i ekstra opredninger

Børn, som rejser sammen med to fuldt betalende og sover i ekstra opredning i samme kahyt, betaler en fast pris uanset kahytskategori. Der er et begrænset antal kahytter med plads til ekstra opredninger, så forespørg inden køb hos Øster Lindet. Bestilles og betales direkte til Øster Lindet.

 

Børn u/18 år: 9.990 kr.


Særlige forhold på dette tilbud

Vi må på dette krydstogt fra New York til New England og Canada med MSC Meraviglia tage forbehold for, at der kan ske ændringer i rejseruten både med anløb og tidsændringer, hvilket som udgangspunkt ikke giver ret til at hæve rejsen eller få kompensation.

 

Forsikringer

Vær opmærksom på, at alle personlige forsikringer er ekskl. i prisen. Rejseforsikring kan købes hos eget forsikringsselskab.

 

Vi gør opmærksom på, at prisen er et tilbud, som er baseret på særligt indhentede priser fra rederierne tillagt Øster Lindets ekstraordinære ydelser/services. På dette tilbud kan IKKE benyttes andre rabatter som f.eks. rederiernes fordelsklubber, on board credits, vouchers eller lignende.

 

Visum, forsikringer og rejsedokumenter

På rejsen skal du medbringe pas, som er gyldigt min. 6 måneder efter hjemkomst.

 

Indrejse til USA kræver en indrejsetilladelse (ESTA). Den søges online og koster ca. 20 USD. – se mere på udenrigsministeriets hjemmeside her.

 

Vi anbefaler, at du tegner en afbestillingsforsikring v. sygdom samt en rejseforsikring, der min. dækker sygdom og hjemtransport for HELE VERDEN. Den danske sygesikring dækker intet.


Om Øster Lindet

Øster Lindet er et dansk rejsebureau med fokus på kvalitet, service og glade gæster. Firmaet blev etableret i 1974 og har gennem de sidste mange år sendt masser af tilfredse kunder på især storbyrejser, solferier og krydstogter i hele verden. Hos Øster Lindet får du en personlig og nærværende service, og de er altid behjælpelige med den perfekte rejse til dig, uanset om det er en Formel 1-tur, en vinrejse eller en romantisk weekend i storbyen, der er på ønskelisten.

 

Øster Lindets slogan er "Tid til hinanden", og det er netop det, du får, når du lader Øster Lindet arrangere din næste ferie. De står for alt det praktiske, så du kan slappe af, nyde din ferie og bruge tiden på dine kære. 

 

Øster Lindet er medlem af Rejsegarantifonden nr. 2052.


Tryghed på rejsen

Alle rejsebureauer, vi samarbejder med, er medlem af Rejsegarantifonden og følger derfor Udenrigsministeriets vejledninger. Dette betyder, at hvis Udenrigsministeriet ændrer deres risikovurdering og fraråder rejser til dit rejsemål, efter du har købt rejsen, så kan rejsen ombookes eller annulleres.

Du køber dit værdibevis i dag og får det efterfølgende tilsendt pr. e-mail.

 

Når du har modtaget værdibeviset, reserverer du din rejse inden for 2 hverdage hos Øster Lindet på tlf.: 70 10 63 43 eller mail info@osterlindet.dk. Husk at oplyse, hvor du har købt tilbuddet og den unikke kode fra værdibeviset samt:

  • Fulde navne på alle rejsende som i passet
  • Privatadresse
  • Fødselsdato
  • Pasnummer
  • Udstedelsessted og -dato for pas samt udløbsdato
  • Navn og telefonnr. på en pårørende i Danmark
  • En adresse og et mobilnummer pr. kahyt

 

OBS: Du vælger først afrejselufthavn, når du booker rejsen hos Øster Lindet.

 

Vi gør opmærksom på, at købet er bindende, og at der ikke er mulighed for at annullere rejsen. Rejsen annulleres dog ved for få tilmeldte.

 

Betaling

Ved bestilling hos SPOTdeal betales kun et depositum på 8.000 kr. pr. person. Restbeløbet afregnes direkte til Øster Lindet 90 dage før afrejse. Depositum er ikke refunderbart, og det samme gælder restbeløbet fra 90 dage før afrejse. Det anbefales, at der tegnes en afbestillingsforsikring v. sygdom.

 

Ring gerne til Øster Lindet vedr. spørgsmål i forbindelse med dit køb.

Én unik kode gælder for 1 person.

 

Rejsen inkluderer:

  • Fly fra Aalborg eller København til New York t/r
  • 23 kg bagage og 8 kg håndbagage
  • 2 overnatninger på hotel på Manhattan
  • 11 overnatninger ombord på MSC Meraviglia i den valgte kahytskategori
  • Helpension ombord med menuvalg morgen, middag og aften
  • Fri adgang til skibets buffetrestaurant fra tidlig morgen til sen aften
  • Kaffe, te, juice og vand til morgenmaden
  • Underholdning på skibet, shows og dagligt aktivitetsprogram
  • Kahytsservice og daglig rengøring 
  • Fri adgang til inden- og udendørs pool, jacuzzi og fitnesscenter

 

Prisen er pr. person ved 2 personer pr. kahyt og værelse.

 

Ikke inkluderet i prisen

Hvad ikke er nævnt direkte under inklusiv, herunder:

  • Obligatorisk servicegebyr på ca. 108 kr. pr. person pr. dag. Afregnes hjemmefra eller på skibet
  • Indrejsetilladelse (ESTA) til USA. Søges online og koster ca. 20 USD pr. person
  • Transfers i New York
  • Forplejning og evt. resort fee på hotellet
  • Drikkevarer udover de nævnte
  • Udflugter
  • Forsikringer

 

Vigtig information

Umiddelbart efter indløsning af værdibeviset, modtager du et rejsebevis. Du skal da tjekke, at alle data på rejsebeviset er korrekte. Når du ca. 7-10 dage før afrejse modtager din originale skibsbillet, skal du ligeledes tjekke, at alle data på billetten er korrekte. Opdages fejl, skal Øster Lindet straks kontaktes.

 

Der må tages forbehold for ændringer i sejlplanen fra købstidspunkt til afrejse. Eventuelle ændringer vil fremgå af den originale skibsbillet, medmindre der er tale om force majeure ændringer, da disse typisk vil være fra dag til dag. Vi gør opmærksom på, at kaptajnen uden varsel har ret til at ændre anløb eller i værste fald annullere anløb af sikkerhedsmæssige årsager, hvilket ikke berettiger til kompensation.

 

Måtte der på rejsen forekomme fejl eller mangler, er det vigtigt, at der straks rettes henvendelse til flyselskabet, hotellet, skibets servicedesk eller Øster Lindet i Danmark for afhjælpning. Vær opmærksom på, at der ikke kan kræves kompensation for fejl eller mangler, der ikke er søgt afhjulpet via en af disse kanaler.

 

Du sejler med et grundlæggende italienskejet rederi, som er meget internationalt orienteret, og det officielle skibssprog er engelsk. Ombord møder du mange nationaliteter, og det kan jo give lidt sprogudfordringer, men med et smil og lidt ”fagter” kommer man jo ofte langt.

 

Pas, visum og forsikringer

På rejsen skal du medbringe pas, som er gyldigt min. 6 måneder efter hjemkomst.

 

Indrejse til USA kræver en indrejsetilladelse (ESTA). Den søges online og koster ca. 20 USD. – se mere på udenrigsministeriets hjemmeside her.

 

Vi anbefaler, at du tegner en afbestillingsforsikring v. sygdom samt en rejseforsikring, der min. dækker sygdom og hjemtransport for HELE VERDEN. Den danske sygesikring dækker intet. 

 

BEMÆRK: Er du gravid, er det ikke tilladt at tage på krydstogt efter graviditetsuge 23.

 

Der er et begrænset antal pladser, og der tages forbehold for udsolgte kahytskategorier.

 

Der tages forbehold for ændringer i flytiderne.

 

Vi gør opmærksom på, at prisen er et tilbud, som er baseret på særligt indhentede priser fra rederiet tillagt Øster Lindets eventuelle ekstraordinære ydelser/services. Krydstogtspriser er generelt dynamiske, og der må tages forbehold for kampagner udover denne samt last minute-priser, som ikke kan kombineres med dette tilbud.

 

Købet kan ikke fortrydes.

 

Vi gør opmærksom på, at SPOTdeal udelukkende er formidler af dette tilbud. Alle spørgsmål vedrørende tilbuddet rettes til Øster Lindet.

 

Det er Øster Lindets almindelige betingelser, som gælder. Du finder deres rejsebetingelser på https://www.osterlindet.dk/rejsebetingelser.

 

Øster Lindet er medlem af Rejsegarantifonden nr. 2052.

 

Vi henviser i øvrigt til vores generelle vilkår og betingelser, som du finder på spotdeal.dk/Vilkaar.

Øster Lindet

Sønderalle 1, 6630 Rødding
Tlf.: 70 10 63 43 | CVR: 31877067 | info@osterlindet.dk | Hjemmeside |

Sidste chance: 16. juni 2023 kl. 23:59

Krydstogt fra New York til New England og Canada