Indtast venligst din e-mail herunder, så sender vi dig en mail som du kan benytte til at nulstille dit kodeord.

Jeg har ikke en konto. Opret mig gratis.
Mit SPOTdeal Velkommen tilbage, Log af
Få Hjælp
Indkøbskurv (0)
Medlemslogin
Luk

SPOTdeal bruger cookies for at give dig en bedre oplevelse.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere optimalt. Cookies giver os viden om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre indhold og funktionalitet for dig og for andre.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og målretning af gode oplevelser til dig.

Læs mere

SPOTdeal bruger cookies for at give dig en bedre oplevelse -

Læs mere her

Krydstogt i Caribien og ROLEX 24 i Daytona

Tag på 10 dages krydstogt i det vestlige Caribien og slut af med 5 dage med fuld fart til ROLEX 24 på Daytona. Før krydstogtet har du en overnatning i Miami og efter i Fort Lauderdale. Pris fra 21.990 kr. inkl. fly. Rejs 12. januar.

KRYDSTOGT OG ROLEX 24 - 10 dages krydstogt i Caribien og 5 dage til ROLEX 24 på Daytona. Inkl. fly.

Pris21.990

Din ordre pålægges fra 2,00kr. i kort-gebyr
Køb før det er for sent

Særpris!

ROLEX 24 på Daytona International Speedway køres den 27./28. januar, og foreløbig er Jan Magnussen bekræftet i sin gule Corvette. Flere danske kørere forventes bekræftet til næste års ”Amerikanske Le Mans serie”, IMSA.

Du kan rolig tage hele familien med, der venter 18 dage fuld af oplevelser for hele familien. Du flyver til Miami og har en overnatning på Miami Beach inden krydstogtet og efter krydstogtet en nat i Fort Lauderdale, inden du flytter længere nordpå i Florida og afslutter med 5 nætter i Daytona Beach – inkl. masser af motorløb og vilde biler.

Den 12. januar rejser du fra København eller Billund til Miami, hvor du ankommer midt på eftermiddagen og nu har et døgns tid til at opleve Miami og måske en tur i Everglades med de berømte Airboats og stifte bekendtskab med alligatorerne i ”deres eget paradis”.

Den 13. sidst på dagen transporteres du til Port Everglades, hvorfra krydstogtsskibet Costa Deliziosa lægger fra kaj kl. 23 og drager mod syd til sol og varme i magiske Caribien. Du sejler i det vestlige Caribien og kommer de næste 10 dage til at møde mange folkeslag og opleve den caribiske kultur. Du kan f.eks. tage ud til Maya-stammerne, svømme med delfiner, snorkle og opleve de mangeartede fisk eller gå blandt rokker. Mulighederne er uendelige, og ombord bliver du forkælet med god mad og mange aktiviteter.

På turen i Caribien kan der allerede ”varmes op” til racerdagene – først og fremmest findes ombord en F1-simulator, og her kan du selv prøve ”hestekræfterne af” (mod betaling) – og inden du er tilbage i Fort Lauderdale holdes et lille raceevent på skibet, hvor Jan Magnussens kone vil holde et indslag om, ”hvordan det er at være hustru til en racerkører”. Du vil også møde Jan, der bredvilligt vil fortælle om sit ”amerikanske eventyr” som racerkører og allerede på det tidspunkt afsløre sine forventninger til sæsonens åbningsløb, som også er eneste 24-timers løb i USA.

Efter besøg i Freeport/Bahamas, Cayman Island, Roatan i Hondouras, Belize, Costa Maya i Mexico og Cozumel går turen tilbage til Port Everglades, hvor du selv kommer til dit hotel i Fort Lauderdale og her kan slappe af, inden det for alvor går løs igen.

Om morgenen den 24. januar køres samlet i minibus mod nord, og dagens mål er Daytona Beach, hvor hotellet er klar til at tage imod jer. I Daytona bor du ved stranden og har ca. 10 km til Daytona Speedway International.

Under opholdet i Daytona ser du selvfølgelig kvalifikationen den 25. januar, og i Daytona kommer du helt tæt på alle biler. På Daytona støder du atter ind i Christina Magnussen, som bruger lidt tid på at vise rundt og fortælle lidt om området. Jan Magnussen har også lovet at finde et par minutter igen til at hilse på og vise sin bil frem. Når 24-timers løbet starter den 27. januar, vil der hen over de 24 timer være mulighed for at blive på banen eller komme hjem på hotellet og få et par ”pit stop”, der er shuttle t/r 3- 4 gange – lidt afhængig af vejret.

Under opholdet i Daytona har du også mulighed for at tage med til USAs ældste by, St. Augustine, komme i stort outlet, besøge et par bilmuseer – det ene Muscle Car i Daytona og i det hele taget se lidt af området. På hjemrejsedagen er der mulighed for at se Cape Canaveral, som er en kæmpe oplevelse for store som små.


Rejsen inkluderer

  • Fly København – Miami og Orlando – København (Billund muligt mod tillæg kr. 500)
  • Bagage 23 kg plus håndbagage og fuld catering på den oversøiske strækning
  • En nat på godt centralt hotel i Miami (med morgenmad)
  • Transport fra hotellet til skibet den 13/1
  • 10 nætter ombord på Costa Deliziosa
  • Helpension ombord med menuvalg og fri adgang til buffet
  • Fri adgang til de fleste af skibets aktiviteter som jacuzzi, fitness, pool og teater
  • Daglig rengøring
  • Håndklædeservice i kahyt, ved pool og strand
  • Adgang til raceevent med Jan og Christina Magnussen
  • 1 overnatning på godt hotel i Fort Lauderdale (med morgenmad)
  • Transport fra Fort Lauderdale til Daytona Beach
  • 5 nætter i lille studiolejlighed på Daytona Beach Inn (ingen forplejning)
  • Entre inkl. fri tribuneplads på Daytona Speedway International
  • Transport til og fra banen
  • Små ture i omegnen som beskrevet
  • Velkomst T-shirt
  • Dansk turleder fra ankomst til Fort Lauderdale og til afrejse Orlando

Pris pr. person ved 2 personer pr. kahyt:

Indvendig Kahyt Classic: SPOTpris 21.990 kr.
Indvendig Kahyt Premium: SPOTpris 22.590 kr.
Udvendig Kahyt Premium: SPOTpris 23.990 kr.
Balkon Kahyt Classic*: SPOTpris 24.590 kr.
Balkon Kahyt Premium: SPOTpris 25.590 kr.

* disse kahytter kan være udsigtsbegrænsede

Børn u/18 der bor og rejser sammen med 2 fuldt betalende koster 13.990 kr.

Ikke inkluderet i prisen
Hvad ikke er nævnt under inkl. herunder f.eks.

  • Obligatorisk servicegebyr på 13$ pr. person pr. dag - børn halv pris. Afregnes direkte på skibet
  • For danske statsborgere skal der ansøges om en ESTA indrejse til USA. Den koster ca. 125 kr. og kan søges her: http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/pas-og-visum/usa-pas-og-visum/. Der skal søges inden afrejse
  • Afbestillingsforsikring v. sygdom (6% af rejsens pris). Skal bestilles sammen med rejsen
  • Rejseforsikring - forhør om pris hos Øster Lindet og eget forsikringsselskab. Vi gør opmærksom på, at man IKKE på rejser til USA er dækket, og vi må derfor henstille til, at der købes en rejseforsikring.
  • Udflugter - bestilles og betales ombord.

Premium kahytter er inkl. samme ydelser som Classic plus

  • Bedst beliggende kahytter i den valgte kategori
  • Mulighed for morgenmad i kahytten
  • Du vælger selv spisetid på tidlig eller sen seating
  • Du KAN vælge, om du ønsker at sidde med andre eller ved mindre bord (frokost og aften)

Ønsker til spisetid og bordstørrelse skal fremsættes ved bestilling hos Øster Lindet.


Foreløbigt dagsprogram:

12/1: Fly fra Danmark til Miami – ankomst ca. kl. 14.20. En overnatning i Miami
13/1: Kl. 18.00 transport fra hotel til skib. Afgang kl. 23.00 fra Port Everglades
14/1: Freeport, Bahamas (07.00-14.00)
15/1: På havet
16/1: Grand Cayman Island. (08.00-19.00)
17/1: På havet
18/1: Roatan lille ø tilhørende Honduras. (07.00-18.00)
19/1: Belize (08.00-19.00)
20/1: Costa Maya, Mexico. (08.00-18.00)
21/1: Cozumel, Mexico (07.00-18.00)
22/1: På havet – og raceevent med Christina og Jan Magnussen
23/1: Port Everglades ankomst kl. 06.00. Overnatning i Fort Lauderdale.
24/1: Kl. 10.00 afgang fra Fort Lauderdale mod Daytona. Der holdes lidt pauser undervejs og du er fremme midt på eftermiddagen i Daytona Beach og herefter indkvartering.
25/1: Transport til Daytona Speedway International – og kvalifikation på Rolex 24. Mulighed for tur i lokalområdet og se et mindre muscle car værksted og udstilling.
26/1: Transport til Daytona Speedway International – rundvisning med Christina Magnussen og fremvisning af bil af Jan Magnussen. Har du lyst til mere kan du tage med på tur til hyggelige St. Augustine.
27/1: Om formiddagen en lille tur i lokalområdet og videre til Daytona Speedway International. Der vil efter løbsstart være transport til hotellet efter nærmere aftale.
28/1: Transport til Daytona Speedway International nogle gange efter aftale. Kl. 15.00 lokal tid slutter løbet. Mulighed for at deltage i fælles middag til aften (egen betaling)
29/1: Her kan du vælge at blive i Daytona frem til sidst på eftermiddagen med efterfølgende transport til lufthavnen. Alternativt kan du tilmelde dig tur til Cape Canaveral med afgang ca. kl. 09.30 og du har dagen til rådighed i Cape Canaveral. Senest kl. 18.00 er du fremme i lufthavnen i Orlando for hjemrejse.


Frivillige tillæg

Opgradering af hotel i Daytona
Hotel Daytona Beach Inn Resort:

  • Studiolejligheder mod havet og med balkon tillæg kr. 1000 per voksen v. 2 personer
  • Ocean Beach Suiter med balkon/terrasse tillæg kr. 2000 per voksen v. 2 personer
  • Wyndham Ocean Walk tillæg kr. 3000 per voksen v. 2 personer. 

Tillæg betales direkte til Øster Lindet.


Mad og drikke
Dette krydstogt er inklusive mad ombord. Du vælger selv, om du ønsker at spise i skibets buffet eller i middagsrestauranten. I middagsrestauranten får du anvist bord og sammensætter selv din 3-5 retters menu ud fra dagens varierede menukort. Du kan også vælge at spise i buffet til morgenmad, frokost og aften, og du kan komme og gå indenfor åbningstiderne.

Tidspunkter for tidlig/sen spisning og åbningstider i buffeten fremgår af det program, du dagligt får udleveret på skibet. Tiderne kan variere ud fra anløb, og om du er på havet.

Opholdet i Miami og Fort Lauderdale er med morgenmad

Opholdet i Daytona er uden forplejning.

Drikke
Udover kaffe, te, juice til morgenmad er alle øvrige drikkevarer ekskl. Du kan tilkøbe en Piu Guisto drikkepakke, som er all inklusive drikkepakke på skibet. Prisen er kr. 225 per person per dag, kan bestilles sammen med rejsen eller på skibet.

Børn u/18 år og 3./4. voksen
Børn u/18 år, som rejser ifølge med 2 fuldt betalende og bor i opredning, betaler fast pris på 13.990 kr. for 18 dage/17 nætter. Øster Lindet skal kontaktes før bestilling for ledig kapacitet. Bemærk, på hotellet bor man i værelser med 2 queen size senge (små dobbeltsenge) og en sovesofa.

Rejser I 3 eller 4 voksne sammen og ønsker at bo i samme kahyt/værelse, betaler 3. og 4. personen 16.990 kr. Bemærk, der er opredninger på skibet, og på hotellet er der 2 queen size dobbeltsenge (altså 2 smalle dobbeltsenge).

Udflugter
Du kan vælge at tage ud på egen hånd ved alle anløb. Du kan forvente mange lokale, der modtager gæsterne ved ankomst og tilbyder mange forskellige ture. Du kan også købe en af skibets udflugter – disse kan købes ombord eller inden afrejse.


Transport
Inkl. afrejse fra København

12. januar:
06:15-07:45 Kastrup – Frankfurt
16:20-14:45 Frankfurt – Miami

29. januar:
20:05-10:55+1 Orlando – Frankfurt
12:10-13:35 Frankfurt - Kastrup

Mod tillæg 500 kr. pr. person kan du rejse fra Billund.

Der tages forbehold for ændringer i flytiderne.

Transport fra lufthavn til hotel ved ankomst er ekskl. og transport fra skib til hotel i Fort Lauderdale er ekskl.


Skibet
Du sejler med Costa Deliziosa, som er et smukt skib såvel udefra som indvendig. Costa Deliziosa anses for at være et af rederiets mest elegant udsmykkede skibe og har en fantastisk atmosfære. Der medtages knap 3000 passagerer, og der er god plads til alle på det næsten 300 m lange skib.

Ombord kan du nyde solen og poolen og det uanset vejr, da poolområdet kan overdækkes hvis nødvendigt. Flere aftner bliver der vist film på den gigantiske storskærm på dækket. Der er masser af aktiviteter om dagen og aftenen, ligesom der naturligvis er mange forestillinger i det flotte teater.

Der er et kæmpe wellnessområde, ca. 3500 m2 under tag, hvor der er mulighed for forskellige behandlinger og adgang til spabade – mod betaling. Der er desuden et flot fitnesscenter, som du frit kan benytte, ligesom der er fri adgang til fire jacuzzis, multisportsbane og udendørs joggingbane.

Der er ikke mindre end 11 forskellige lounger og barer, hvor der i flere er musik hver aften. Du kan også tage en tur i skibets kasino eller nyde en stille stund i biblioteket.

Kahytstyper:

1 = Indvendig kahyt
2 = Udvendig kahyt
3 = Balkonkahyt


Hotel i Miami

I Miami Beach bor du på Hilton Garden Inn, beliggende på Collins Avenue på South Beach Miami. Dejligt hotel i moderne stil beliggende to minutters gang fra berømte Miami Beach og to km fra den berømte gågade, Lincoln Street. 100 m fra hotellet er der gratis shuttle, der tager dig rundt på South Beach og har stop ved Lincoln Street. Hotellet har reception, bar og morgenmadsrestaurant. Pæne og veludstyrede værelser, der er med to queen size senge, som kan benyttes af op til to voksne og to børn eller en king size seng til almindelige dobbeltværelser. Ophold med kontinental morgenmad.

Hotel i Fort Lauderdale

Sea Club Resort, Fort Lauderdale er basen i Fort Lauderdale. Hotellet er hyggeligt og pænt og beliggende ud til strandpromenaden ca. 10 km nord for krydstogtsterminalen. Du har 1,5 km til Olas Marina, to km til butikscenter og fem km til centrum af Fort Lauderdale. Der er bus fra hotellet hver 40. minut. Hotellet er hyggeligt og har reception og dejlig udendørs terrasse med bar og restaurant, og der er lille have med pool og 100 m fra hotellet en flot strand. Der bydes på gode værelser med enten to queen size senge eller stor king size seng. Opholdet er med kontinental morgenmad.


Hoteller i Daytona Beach

Din base er hyggelige Daytona Beach Inn Resort beliggende direkte ud til stranden. Hotellet har en super beliggenhed få hundrede meter fra centrum med butikker og restauranter. Fra hotellet er der ca. 10 km til Daytona Speedway International. Der er reception og en tilhørende bar, restaurant, hvor der kan købes morgenmad, frokost og aftensmad – en hyggelig ”sportsbar”. Ud mod havet også et poolområde med liggestole. (Vær obs. på at pool kan være lukket grundet vejr). Hotellet er en såkaldt condomino, hvilket betyder, at værelserne/lejlighederne er privatejede og dermed uensartet indrettet med interiør, men der er pænt og rent. I studioværelserne findes to queen size senge eller en stor dobbeltseng og en sovesofa. Der kan sove op til to voksne og to børn eller max. tre voksne. Standard studio er mod gaden og uden balkon. Superior med balkon med delvis eller hel havudsigt. ”Ocean front suites” er lidt større værelser, hvor du har adskilt soverum og opholdsrum med sovesofa. Der kan være to voksne og tre børn eller max. fire voksne i to queen size senge og en sovesofa. Disse har stor balkon mod havet. Alle har kaffe-/tefaciliteter og køleskab. Ophold uden forplejning.

Wyndham Ocean Walk

 

Wyndham Ocean Walk er et alternativ i Daytona Beach. Dette hotel er også en condomino, men standarden er lidt højere end vores base hotel. Beliggende to minutters gang fra stranden ca. 1,5 km fra hovedhotellet. Hotellet har reception, fitnesscenter, dejlig have med pool og liggestole (åben afhængig af vejr), indendørs pool, opholdslokale og mulighed for køb af morgenmad – et rigtig godt hotel til prisen. Værelserne er igen med forskellig interiør, og der er mulighed for studielejligheder med en stor dobbeltseng og sovesofa eller to små dobbeltsenge og sovesofa. Alle har kaffe-/tefaciliteter og køleskab. Ophold uden forplejning.


Husk - vigtig information
For danske statsborgere skal der ansøges om en ESTA indrejse til USA. Den koster ca. 125 kr. og kan søges her: http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/pas-og-visum/usa-pas-og-visum/  

Bemærk: Dit pas skal være gyldigt i min. 6 måneder efter hjemkomst.

Den danske sygesikring dækker INTET på rejser udenfor Europa, og det må kraftigt anbefales, at der tegnes en rejseforsikring for ”Hele verden”. Forsikringer kan tilkøbes hos Øster Lindet.

Der betales et obligatorisk servicegebyr på 13$ pr. person pr. dag. Dette beløb afregnes direkte på skibet. Børn u/12 betaler halv pris.

Du køber dit værdibevis i dag og får det efterfølgende tilsendt pr. e-mail.

Når du har modtaget værdibeviset, reserverer du din rejse indenfor 2 hverdage. Du reserverer hos Øster Lindet på telefon 70 10 63 43 eller mail info@osterlindet.dk. Ved bestilling af rejsen skal oplyses

  • Fulde navne på alle rejsende som i passet
  • Fødselsdato
  • Pasnummer
  • Udstedelsessted og -dato for pas, samt udløbsdato
  • Navn og telefonnr. på en pårørende i Danmark
  • Et mobilnummer pr. kahyt.


Ved eventuelle spørgsmål til denne rejse kontakt Øster Lindet på 70 10 63 43.

Vi gør opmærksom på, at bestillingen er bindende, og der ikke er mulighed for at annullere rejsen.

Én unik kode gælder for én person. Prisen er pr. person ved to personer pr. kahyt.

Rejsen inkluderer

  • Fly København – Miami og Orlando – København (Billund muligt mod tillæg kr. 500)
  • Bagage 23 kg plus håndbagage og fuld catering på den oversøiske strækning
  • En nat på godt centralt hotel i Miami (med morgenmad)
  • Transport fra hotellet til skibet den 13/1
  • 10 nætter ombord på Costa Deliziosa
  • Helpension ombord med menuvalg og fri adgang til buffet
  • Fri adgang til de fleste af skibets aktiviteter som jacuzzi, fitness, pool og teater
  • Daglig rengøring
  • Håndklædeservice i kahyt, ved pool og strand
  • Adgang til raceevent med Jan og Christina Magnussen
  • 1 overnatning på godt hotel i Fort Lauderdale (med morgenmad)
  • Transport fra Fort Lauderdale til Daytona Beach
  • 5 nætter i lille studiolejlighed på Daytona Beach Inn (ingen forplejning)
  • Entre inkl. fri tribuneplads på Daytona Speedway International
  • Transport til og fra banen
  • Små ture i omegnen som beskrevet
  • Velkomst T-shirt
  • Dansk turleder fra ankomst til Fort Lauderdale og til afrejse Orlando


Børn u/18 der bor og rejser sammen med 2 fuldt betalende koster 13.990 kr. Bestilles og betales direkte til Øster Lindet.


Ikke inkluderet i prisen

Hvad ikke er nævnt under inkl. herunder f.eks.

  • Obligatorisk servicegebyr på 13$ pr. person pr. dag - børn halv pris. Afregnes direkte på skibet
  • For danske statsborgere skal der ansøges om en ESTA indrejse til USA. Den koster ca. 125 kr. og kan søges her: http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/pas-og-visum/usa-pas-og-visum/. Der skal søges inden afrejse
  • Afbestillingsforsikring v. sygdom (6% af rejsens pris). Skal bestilles sammen med rejsen
  • Rejseforsikring - forhør om pris hos Øster Lindet og eget forsikringsselskab. Vi gør opmærksom på, at man IKKE på rejser til USA er dækket, og vi må derfor henstille til, at der købes en rejseforsikring.
  • Udflugter - bestilles og betales ombord.


Vigtig information
Ved modtagelse af rejsebevis skal du tjekke, at alle data er korrekte. Når du ca. 7-10 dage før afrejse modtager din originale skibsbillet, skal du ligeledes tjekke, at alle data på billetten er korrekte.

Der må tages forbehold for ændringer i sejlplanen fra købstidspunkt til afrejse. Eventuelle ændringer vil fremgå af den originale skibsbillet, med mindre der er tale om force majeure ændringer, da disse typisk vil være fra dag til dag.

Vi gør opmærksom på, at kaptajnen uden varsel har ret til at ændre anløb eller i værste fald annullere anløb af sikkerhedsmæssige årsager, hvilket ikke berettiger til kompensation.

Du skal være opmærksom på, at du rejser i fremmede verdensdele med anderledes kultur, end du kender fra Danmark, og der kan opstå episoder undervejs, der kræver lidt ekstra tålmodighed og forståelse – langt hen ad vejen går det hele dog glat, især ”med et smil”.

Du sejler med et skib under italiensk flag, men det officielle skibssprog er engelsk.

Pas, visum, vaccinationer og forsikringer
Pas skal medbringes på rejsen og være gyldigt min. 6 måneder efter hjemkomst.
Det er den rejsendes eget ansvar at have rejsedokumenterne i orden. Vi henviser i øvrigt til Udenrigsministeriets rejsevejledninger.

For danske statsborgere skal der ansøges om en ESTA indrejse til USA. Den koster ca. 125 kr. og kan søges her: http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/pas-og-visum/usa-pas-og-visum/

Du skal kontakte egen læge med anbefalinger om vaccinationer. Gør opmærksom på, at du ikke opholder dig de enkelte steder i længere tid.

BEMÆRK: Er du gravid, er det ikke tilladt at tage på krydstogt efter graviditetsuge 23.

Vær opmærksom på at alle personlige forsikringer er ekskl. i prisen. Den danske sygesikring dækker INTET i forbindelse med sygdom på rejser udenfor Europa. Vi vil derfor kraftigt anbefale, at du sørger for en rejseforsikring, der dækker ”hele verden”. Kan købes hos eget forsikringsselskab eller hos Øster Lindet. Ønskes en afbestillingsforsikring v. sygdom koster den gennem Øster Lindet 6% af rejsens pris og skal tegnes sammen med genbekræftelse til Øster Lindet. Forhør også dit eget forsikringsselskab om mulighed for at tegne afbestillingsforsikring.

Måtte der på rejsen forekomme fejl eller mangler, er det vigtigt, at der straks rettes henvendelse til skibets servicedesk, rejselederen, hotellets reception, luftfartsselskabet eller Øster Lindet i Danmark for afhjælpning. Vær opmærksom på, at der ikke kan kræves kompensation for fejl eller mangler, der ikke er søgt afhjulpet via en af disse kanaler.

Du skal være opmærksom på, at du rejser i fremmede verdensdele med anderledes kultur, end du kender fra Danmark, og der kan opstå episoder undervejs, der kræver lidt ekstra tålmodighed og forståelse – langt hen ad vejen går det hele dog glat, især ”med et smil”.

Vi gør opmærksom på, at SPOTdeal udelukkende er formidler af dette tilbud. Alle spørgsmål vedrørende rejsen rettes til Øster Lindet. Vi henviser i øvrigt til vores generelle vilkår og betingelser, som du finder på www.spotdeal.dk/Generelle_vilkaar.

Øster Lindet

Sønderalle 1, 6630 Rødding


Sidste chance: 17. oktober 2017 kl. 23:59

Tip dine venner om denne deal

Vent venligst